Tabele opłat i prowizji

Rachunki

Pozostałe usługi

Bank Spółdzielczy w Kołaczycach oferuje dodatkowe usługi, które ułatwią właścicielom firm korzystanie z rachunku i poszerzą jego możliwości.

EBO/EBO Mobilne

System bankowości internetowej i mobilnej dający wygodny, bezpieczny dostęp do konta 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

Zlecenia stałe

O płatność będzie dbał bank, który zajmie się regulowaniem wszystkich opłat,

 

Polecenie zapłaty

Polecenie zapłaty to wygodna i szybka forma regulowania powtarzających się płatności,

Nowoczesna bankowość Elektroniczna EBO w Banku Spółdzielczym w Kołaczycach.

Informujemy, iż z dniem 01.09.2017 oddajemy w Państwa ręce nowoczesny system do obsługi bankowości elektronicznej EBO eBank OnLine.

EBO pozwala na korzystanie z wielu niedostępnych do tej pory funkcjonalności, jak chociaż by Bankowość Mobilna na smartfony, kanał IVR do blokowania/odblokowania konta czy płatności internetowe.

Jesteśmy pewni, że zmiana bankowości elektronicznej pozytywnie Państwa zaskoczy. Wszystkich, którzy chcą się zapoznać z nową bankowością zapraszamy do odwiedzenia strony informacyjnej: http://ebo24.pl/

EBO Mobile – Twój bank tam, gdzie chcesz!

Bank Spółdzielczy w Kołaczycach oddaje w ręce swoich klientów nowoczesna aplikację do bankowości mobilnej – EBO Mobile.

Aplikacja EBO Mobile to niezwykle poręczna i zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami bankowość mobilna.


Co daje EBO Mobile?

  • Podgląd produktów bankowych (rachunki, lokaty, kredyty),
  • Przelewy (klasyczne, ZUS, US),
  • Doładowania telefonów,
  • Skanowanie kodów QR,
  • Wyszukiwarka bankomatów z nawigacją i podglądem Google Street View,
  • Paczki przelewów,
  • Widgety pasywne na telefon: podgląd stanu konta, historii i oczekujących zleceń bez konieczności logowania!
  • Oraz inne funkcjonalności.

Pobierz aplikację na swój telefon ze sklepu Google Play lub Microsoft Store jeszcze dziś i poznaj bankowość na nowo!

Usługa IVR

BS Kołaczyce - Odblokuj lub zablokuj dostęp/hasło do bankowości internetowej przez telefon:

Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować dostęp/hasło do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.
Usługę IVR możesz uaktywnić w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia Środki dostępu Obsługa przez telefon.

Jak uruchomić usługę IVR?

1. Zaloguj się na swoje konto w bankowości internetowej, wejdź w zakładkę Ustawienia Środki dostępu Obsługa przez telefon.
2. Zmień suwakiem Aktywuj usługę.
3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji.
5. Gotowe – usługa IVR jest aktywna.

Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?

1. Zadzwoń pod numer + 48 13 491 26 20.
2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”.
4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków)
6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
7. Po zalogowaniu ustaw nowe hasło i potwierdź zmianę.

Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?

1. Zadzwoń pod numer + 48 13 491 26 20.
2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”.
4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”.
5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1.
6. Identyfikator został zablokowany.


Zadzwoń do nas:

13 441-05-19