Bank Spółdzielczy w Kołaczycach oferuje dodatkowe usługi, które ułatwią właścicielom firm korzystanie z rachunku i poszerzą jego możliwości.
System bankowości internetowej i mobilnej dający wygodny, bezpieczny dostęp do konta 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
O płatność będzie dbał bank, który zajmie się regulowaniem wszystkich opłat,
Polecenie zapłaty to wygodna i szybka forma regulowania powtarzających się płatności,
Nowoczesna bankowość Elektroniczna EBO w Banku Spółdzielczym w Kołaczycach.
Informujemy, iż z dniem 01.09.2017 oddajemy w Państwa ręce nowoczesny system do obsługi bankowości elektronicznej EBO eBank OnLine.
EBO pozwala na korzystanie z wielu niedostępnych do tej pory funkcjonalności, jak chociaż by Bankowość Mobilna na smartfony, kanał IVR do blokowania/odblokowania konta czy płatności internetowe.
Jesteśmy pewni, że zmiana bankowości elektronicznej pozytywnie Państwa zaskoczy. Wszystkich, którzy chcą się zapoznać z nową bankowością zapraszamy do odwiedzenia strony informacyjnej: http://ebo24.pl/
EBO Mobile – Twój bank tam, gdzie chcesz!
Bank Spółdzielczy w Kołaczycach oddaje w ręce swoich klientów nowoczesna aplikację do bankowości mobilnej – EBO Mobile.
Aplikacja EBO Mobile to niezwykle poręczna i zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami bankowość mobilna.
Co daje EBO Mobile?
Pobierz aplikację na swój telefon ze sklepu Google Play lub Microsoft Store jeszcze dziś i poznaj bankowość na nowo!
Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować dostęp/hasło do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.
Usługę IVR możesz uaktywnić w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia Środki dostępu Obsługa przez telefon.
Jak uruchomić usługę IVR?
1. Zaloguj się na swoje konto w bankowości internetowej, wejdź w zakładkę Ustawienia Środki dostępu Obsługa przez telefon.
2. Zmień suwakiem Aktywuj usługę.
3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji.
5. Gotowe – usługa IVR jest aktywna.
Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?
1. Zadzwoń pod numer + 48 13 491 26 20.
2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”.
4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków)
6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
7. Po zalogowaniu ustaw nowe hasło i potwierdź zmianę.
Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?
1. Zadzwoń pod numer + 48 13 491 26 20.
2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”.
4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”.
5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1.
6. Identyfikator został zablokowany.