Szukaj
Close this search box.

Usługa IVR

Usługa IVR

Odblokuj lub zablokuj dostęp/hasło do bankowości internetowej przez telefon

Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować dostęp/hasło do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.
Usługę IVR możesz uaktywnić w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.

Jak uruchomić usługę IVR?

1. Zaloguj się na swoje konto w bankowości internetowej, wejdź w zakładkę Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.
2. Zmień suwakiem Aktywuj usługę.
3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji.
5. Gotowe – usługa IVR jest aktywna.

Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?

1. Zadzwoń pod numer + 48 13 491 26 20.
2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”.
4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków)
6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
7. Po zalogowaniu ustaw nowe hasło i potwierdź zmianę.

Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?

1. Zadzwoń pod numer + 48 13 491 26 20.
2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
3. Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”.
4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”.
5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1.
6. Identyfikator został zablokowany.