EBO Mobile PRO – kompleksowe zarządzanie usługami i produktami bankowymi przy użyciu smartfona.
Strona główna » Bankowość Online » Aplikacja Mobilna EBO Mobile PRO
Bezpieczne logowanie przy pomocy: PIN-u, Odcisku palca - Fingerprint & Touch ID lub Face ID.
Nieograniczony dostęp do środków 24/7, gdziekolwiek potrzebujesz, gdziekolwiek jesteś.
Prosty i intuicyjny interfejs z naciskiem na szybkie i wygodne wykonywanie najczęstszych czynności.
Widżety podglądu salda: procentowe lub kwotowe.
Zdefiniowana lista odbiorców, szybkie płatności BLIK, Fotoprzelew, płatność kodem QR, generator kodu QR.
Przelewy do US, szybkie przelewy Express Elixir, zlecenia i paczki przelewów.
Pełna historia operacji w kontekście produktu. Wpływy i wydatki na koncie. Historia kredytów lub lokat.
Rachunki, lokaty, kredyty, inwestycje wszystko w zasięgu ręki.
Kontakt z Bankiem poprzez aplikację: komunikaty marketingowe, informacje o ofercie.
Funkcjonalność oraz nowoczesny design EBO Mobile PRO to wszystko, czego potrzebujesz i wymagasz od aplikacji mobilnej.
Zakres funkcjonalny EBO Mobile PRO pozwala na intuicyjne zarządzanie produktami bankowymi z poziomu urządzenia mobilnego – gdziekolwiek jesteś, w dowolnym momencie, zapewniając najwyższy komfort użytkowania.
Bankowość mobilna EBO Mobile PRO to aplikacja dedykowana na urządzenia mobilne Andoid, iOS:
Mając na uwadze rosnące wymagania Klientów i bezpieczeństwo zlecanych operacji została uruchomiona nowa funkcjonalność w EBO Mobile PRO – Mobilna autoryzacja, pozwalająca na autoryzację czynności z bankowości elektronicznej za pomocą telefonu.
Jeżeli użytkownik nie ma jeszcze zainstalowanej aplikacji mobilnej, należy pobrać aplikację BS Kołaczyce EBO Mobile PRO (dostępną w sklepach Google Play, AppStore i AppGallery), połączyć ją z kontem Klienta w EBO eBank Online, a następnie aktywować Mobilną autoryzację.
Jeśli użytkownik ma zainstalowaną aplikację EBO Mobile PRO wystarczy tylko aktywować funkcję Mobilnej autoryzacji.
Po zleceniu operacji w bankowości internetowej EBO eBank Online RWD otrzymamy powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej na telefonie. Logując się do aplikacji EBO Mobile PRO sprawdzimy dane operacji i jeśli się zgadzają zlecamy operację do realizacji.
Zaloguj się do bankowości elektronicznej EBO eBank Online, a następnie przejdź kroki opisane poniżej:
1. Ustawienia
2. Środki dostępu: Metody autoryzacji
3. Przypisz metody autoryzacji
4. Wybierać rachunek np. nr ROR Standard i wcisnąć „Zmień metodę”
6. Wybrać z listy opcję „Bankowość mobilna”
7. Podpisz i przekaż
8. Wprowadzić kod PIN do aplikacji mobilnej
1. Wypełnić dane do zlecenia operacji w bankowości elektronicznej EBO eBank Online, a następnie kliknąć przycisk „podpisz i przekaż”.
2. Na smartfonie od razu pojawia się wiadomość PUSH, z informacją o nowym zleceniu do autoryzacji, która po kliknięciu automatycznie przenosi operację do zatwierdzenia. Bankowość elektroniczna czeka na zatwierdzenie operacji przez 10 minut. Okno autoryzacji na telefonie zawiera pełną informacją
o danej operacji, którą należy sprawdzić. Po weryfikacji danych zlecenia przyciskami akcji „odrzuć” odmawiasz wykonania operacji lub „zatwierdź” realizujesz zlecenie.
3. Po kliknięciu „zatwierdź” podajesz kod PIN do aplikacji mobilnej.
4. Aplikacja informuje Cię o statusie autoryzacji. Przyciskiem „zakończ” finalizujesz operację.
5. Autoryzacja została zaakceptowana w systemie bankowości elektronicznej EBO eBank Online.